İdear'lı

Mutlu

Müşteriler

Nedir

Bulut (Sanal) Santral Nedir?

İdear Bulut (Sanal) Santral, eski tip fiziksel telefon santrallerinin yerini alan, internet üzerinde çalışan bulut tabanlı bir hizmet olup, teknolojik ve esnek yapısı sayesinde bir santralde olabilcek tüm özelliklerin kullanılabldiği yeni nesil telefon santralidir. Ayrıca sbit numaralarınız için, mevcut telekom giderlerinizden daha ekonomik ve daha efektif, aylık ödemeli bir servistir.

Avantajlar

İdear Bulut Santral Avantajları !!!

Yatırım Maaliyeti Yoktur

Kurulum ücreti yoktur. Sadece Bulut Santral servisi aylık paket ücreti ödenir.

Taahüt ve Cayma Bedeli Yoktur

Taahüt yoktur. İstediğiniz zaman cayma bedeli olmadan hizmeti sonlandırabilrisniz.

Hızlı ve Kolay Kurulum

Bulut santraliniz aynı gün içinde hazırlanır. Hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.

Destek Bakım ve Güncelleme

Telefon, ticket ve mail ile destek imkanı.Ücretsiz bakım ve güncelleme

Esnek Yapı, Kolay Yönetim

Dilediğiniz şekilde karşılama, anons, sınırsız yönlendirme ve daha birçok özellik içerir.

%70 Daha Ucuz Görüşme

Voip altyapısı sayesinde %70’lere varan ucuz görüşme ile tasarruf sağlayabilrisniz.

Tanıtım

Uçtan Uca iletişimi Keşfedin

İdear olarak firmalara, 0850li hat, sabit numara, sanal santral, bulut santral, faks, sesli mesaj, rapor, entegrasyon, geliştiriciler için API araçlar sağlıyoruz.

Özellikler

Aradığınız Tüm Özellikler İdear Santral'de

Karşılama anonsu diğer adıyla IVR olarak bilinir.“Firmamıza hoş geldiniz. Dahili numarayı biliyorsanız tuşlayınız.” gibi arayana dinletilen ses dosyalarına karşılama anonsları denir. Sınırsız sayıda iç içe karşılama anonsu oluşturabilirsiniz.Karşılama anonslarında 0’dan 9’a kadar olan tuşlara kısa yol atayabilirsiniz. Örneğin, “Muhasebe için 2’ye tuşlayın.”, “Satış için 3’e tuşlayınız.” gibi.Hiç bir tuşlama yapılmazsa ne yapılacağını belirleyebilirsiniz.Herhangi bir anonsu bir kişi dinlerse bunu rapor olarak alabilirsiniz.

Bekleme müzikleriyle santralinizi arayan kişilere istediğiniz ses dosyasını dinletebilirsiniz. Bekleme müziklerini kampanya, bilgilendirme, reklam anonsları için kullanabilirsiniz..Bekleme müziklerini güncelleyebilirsiniz.Bekleme müzikleriyle reklam anonsu dinletebilirsiniz.

Haftanın her günü için ayrı ayrı mesai saatleri ve öğle aralarını belirleyerek, sizi arayanlara mesai saatleriniz dışında farklı bir anons dinletebilirsiniz. Mesai saatlerini, her numaranız için ayrı ayrı belirleyebilirsiniz. Öğle tatillerini mesai saatleri dışında ayarlayabilirsiniz. Mesai saatleri dışında sizi arayanları Dinlenen anons bildirimi özelliği ile e-posta adresinize raporlayabilirsiniz.

Sanal santraliniz, özel bir tanımlama yapmanıza gerek kalmadan, isterseniz resmi tatillerde otomatik olarak mesai dışı senaryonuzu devreye alabilir.

Santraliniz herhangi bir ek donanıma ihtiyaç duymadan eş zamanlı sınırsız çağrı karşılayabilir. Ayrıca Voip numaraları (0850, 0212, 0312 v.b. numara) üzerinden sınırsız çağrı alabilir, arama yapabilirsiniz.

Şirket personellerinizi santralinizin birer kullanıcısı olarak ayarlayabilir, her bir kullanıcıya özel işlemler yapabilirsiniz. Dahililer, kullanıcıların santral içinde kullanacakları iç hat numaralarıdır. Dış hat numaranız arandığında ilgili kişinin iç hat numarasını tuşlanarak bağlanmasını sağlayabilirsiniz.

İdear santral üzerinde kullandığınız numara bazında farklı senaryolar uygulayabilirsiniz.  444’lü numaralarınızı (FXO gateway cihazıyla) veya yurt dışı numaralarınızı da İdear santral üzerinden kullanabilirsiniz.

Kuyruk yönetimiyle; Gelen çağrılarınızı çeşitli dağıtım stratejileriyle kullanıcılara dağıtabilir, Kuyrukta bekleyenlere ortalama bekleme süresi/sırasını anons edebilir ve özel anonslar dinletebilirsiniz.

Çalma gruplarına, departman veya birimlerle ilişkili dahilileri tanımlayabilirsiniz. Sizi arayan müşterilerinizi, karşılama menüsünde departman veya birimler için yaptıkları tuşlamaları çalma gruplarına yönlendirebilirsiniz. Böylelikle müşterilerinizin ilgili birime en hızlı şekilde bağlanmalarını sağlamış olursunuz.

İdear santraliniz, kuyrukta bekleyenlere kuyruktaki sırası ve ortalama bekleme süresini anons edebilir. Yada süre ve sıra bildrimeden reklam yada tanıtım müzikleri dinletebilirsiniz

Elektrik ve internetin kesilmesi durumunda Santral’iniz gelen aramalarınızı karşılar, her kullanıcı için önceden tanımlanmış olan GSM numaralarına yönlendirir.Gelen bir çağrı, cep telefonu numarasına yönlendirildiğinde, yönlendirilen cep telefonuna arayan numara bilgisi SMS ile bildirilir.

İdear santral, kaçan çağrı servisi, sizi arayıp ulaşamayan numaraları e-posta ile size bildirir. İlgili kayıtları web arayüzünden de görüntüleyebilirsiniz.

İdear santral üzerinden faks gönderebilir ve alabilirsiniz. Gelen fakslarınız belirleyeceğiniz e-posta adreslerine gönderilmektedir. Web arayüzünden de gelen fakslarınızı görüntüleyebilirsiniz. Bilgisayarınızdaki bir dokümanı faks olarak gönderebilirsiniz.

İdear santral’de yapılan görüşmelerin sonunda müşterilerinizi çağrı sonrası müşteri memnuniyeti anketine yönlendirerek görüşmeyi değerlendirmelerini isteyebilir, böylelikle telefonda hizmet veren kullanıcılarınızın performanslarını değerlendirebilirsiniz.

Müşterileriniz, Firmanıza ulaşamaması durumunda telesekreter kaydı bırakabilir. Bırakılan telesekreter kayıtları kullanıcıya tanımlı e-posta adresine gönderilir.

İdear’ da kullandığınız santral paketine göre, birden fazla sayıda numarayı aynı santralde kullanabilir, her bir numara için farklı senaryo oluşturabilirsiniz.  Her kullanıcıya özel dış hat tanımlayabilirsiniz. Tanımlanan dış numara, ilgili kullanıcının dış aramalarında görünür.

Rahatsız edilmek istemeyen dahili (operatör) kendini DND (Do Not Distrub) moduna alabilir. Dahililerin DND modundan dolayı meşgul olduğu arama raporlarında görüntülenebilmektedir.

Başka bir dahilinizin telefonu çalarken belirleyeceğiniz ön kod ile çağrıyı kendi dahilinize aktarabilir ve cevaplayabilirsiniz.

Santralinizi arayan numaralar otomatik olarak önceden belirlediğiniz İdear Santral rehberinize kayıt edebilirsiniz.

Asistan hizmeti ile sizi arayanları rehberinize kaydedebilir ve tekrar aradıklarında müşterinizin numarası yerine ad ve soyadını görebilirsiniz.

Müşterileriniz aradıklarında onları rehberinizde kayıtlı ad ve soyadları ile karşılayabilirsiniz.

Gelen ve giden aramalarda, üçüncü bir iç hat numarasını (dahili)  konuşmaya dahil edebilirsiniz.

İdear santral, Text to Speech (TTS) robotuyla veritabanınızdaki bilgileri müşterilerinize okuyabilir.Bu özellik için Custom (Özel API) hizmetinin aktif olması gerekmektedir.

Hesabınızdan Sesli Mesaj hizmetini kullanarak, hedef kitlenize anket yapabilir veya reklam yada kampanya sesli mesajını dinletebilirsiniz. Detaylı raporlama alabilirsiniz.

Gelen ve giden tüm aramaların ses kayıtları 2 ay boyunca Santral’inizde tutulmaktadır. Ses kayıtlarınızı daha uzun süre saklamak isterseniz Google Drive entegrasyonumuzu kullanmanız gerekir.

İstediğiniz numaraları kara listeye alarak bu numaraların sizi aramalarını engelleyebilirsiniz.

Tüm şubelerinizi yani ayrı numaralarınızı Santral’inize tanımlayabilir, her kullanıcıya kod vererek ücretsiz görüşebilirsiniz. Örneğin, Ankara şubenizdeki bir kullanıcı İstanbul şubenizdeki bir kullanıcıyı 101 tuşlayarak ücretsiz arayabilir.

Santral senaryosu hazırlanırken istediğiniz ‘hedef’e SMS gönderimi yapabilirsiniz. Örneğin müşteriniz 1’i tuşladığında GSM numarasına firmanınızın adresini gönderebilirsiniz.

Kuyruk üzerinden alınan çağrılar için, kuyruk bekleme istatistikleri, kuyruk çağrı istatistikleri v.b. detaylı istatistik ve raporlar tutulmaktadır. İdear santral web arayüzünden tüm rapor ve istatistiklere erişebilirsiniz.

Sanal santral üzerinden gerçekleşen gelen/giden tüm aramaların kayıtları tutulmaktadır. Santral web arayüzünden tüm kayıtlara erişebilir, excel formatında indirebilirsiniz.

Nasıl Kullanılır

Sabit Numaranız Dilerseniz Hem Cep'te, Hem Web'de

Dect

Telefon
Detaylı İncele
Ek Modüller

İşinize Uygun IVR Modüller

Fiyatlandırma

Bulut Santral Paket Fiyatları

Devir Ekonomi Devri

Sektöel Çözümler

Kobi Dostu Sektörel Santral Çözümleri

İdear AR-GE ekibinin sektörel ihtiyaçlara göre geliştirdiği teknolojik iletişim çözümleriyle tanışın. Klasik telekom şirketlerine ödediğiniz maliyetleri aşmadan proaktif bir iletişim sistemine sahip olmak çok kolay. Sektörünüze uygun çözümlerle maliyetinizi düşürüken başarınızı arttırabilirsiniz.

Eczane

TL149/Ay
Detaylı İncele

Eczane

TL149/Ay
Detaylı İncele

Restoran

TL149/Ay
Detaylı İncele

Su Bayii

TL149/Ay
Detaylı İncele

Su Bayii

TL149/Ay
Detaylı İncele

Su Bayii

TL149/Ay
Detaylı İncele
AR-GE

İnovatif, Yazılım ve Entegrasyon Hizmeti

APİ (Web Service) Desteği

İdear tarafından sağlanan tüm iletişim hizmetlerini (Bulut Santral, SMS, IVR) API entegrasyonu sayesinde geliştirdiğiniz özel yazılımlara entegre edebilirsiniz.

Hazır Entegrasyonlar

İdear Santral (Bulut Santral) sistemimiz çeşitli E-ticaret platformları, CRM yazılımları, Restaurant otomasyonları ve Google uygulamaları gibi çeşitli yazılımlarla entegredir.

İlgili Diğer Hizmetler

Telefon

Hattı
Detaylı İncele

Sekreter

Hizmeti
Detaylı İncele
Başvuru Formu

Bilgi Almak ve Başvuru İçin Biz Sizi Arayalım...