İş Ortaklığı

Özellikler

Aradığınız Tüm Özellikler İdear Santral'de

Santraliniz herhangi bir ek donanıma ihtiyaç duymadan eş zamanlı sınırsız çağrı karşılayabilir. Ayrıca Voip numaraları (0850, 0212, 0312 v.b. numara) üzerinden sınırsız çağrı alabilir, arama yapabilirsiniz.

Şirket personellerinizi santralinizin birer kullanıcısı olarak ayarlayabilir, her bir kullanıcıya özel işlemler yapabilirsiniz. Dahililer, kullanıcıların santral içinde kullanacakları iç hat numaralarıdır. Dış hat numaranız arandığında ilgili kişinin iç hat numarasını tuşlanarak bağlanmasını sağlayabilirsiniz.

İdear santral üzerinde kullandığınız numara bazında farklı senaryolar uygulayabilirsiniz.  444’lü numaralarınızı (FXO gateway cihazıyla) veya yurt dışı numaralarınızı da İdear santral üzerinden kullanabilirsiniz.

Kuyruk yönetimiyle; Gelen çağrılarınızı çeşitli dağıtım stratejileriyle kullanıcılara dağıtabilir, Kuyrukta bekleyenlere ortalama bekleme süresi/sırasını anons edebilir ve özel anonslar dinletebilirsiniz.

Çalma gruplarına, departman veya birimlerle ilişkili dahilileri tanımlayabilirsiniz. Sizi arayan müşterilerinizi, karşılama menüsünde departman veya birimler için yaptıkları tuşlamaları çalma gruplarına yönlendirebilirsiniz. Böylelikle müşterilerinizin ilgili birime en hızlı şekilde bağlanmalarını sağlamış olursunuz.

İdear santraliniz, kuyrukta bekleyenlere kuyruktaki sırası ve ortalama bekleme süresini anons edebilir. Yada süre ve sıra bildrimeden reklam yada tanıtım müzikleri dinletebilirsiniz

Elektrik ve internetin kesilmesi durumunda Santral’iniz gelen aramalarınızı karşılar, her kullanıcı için önceden tanımlanmış olan GSM numaralarına yönlendirir.Gelen bir çağrı, cep telefonu numarasına yönlendirildiğinde, yönlendirilen cep telefonuna arayan numara bilgisi SMS ile bildirilir.

İdear santral, kaçan çağrı servisi, sizi arayıp ulaşamayan numaraları e-posta ile size bildirir. İlgili kayıtları web arayüzünden de görüntüleyebilirsiniz.

Rahatsız edilmek istemeyen dahili (operatör) kendini DND (Do Not Distrub) moduna alabilir. Dahililerin DND modundan dolayı meşgul olduğu arama raporlarında görüntülenebilmektedir.

Başka bir dahilinizin telefonu çalarken belirleyeceğiniz ön kod ile çağrıyı kendi dahilinize aktarabilir ve cevaplayabilirsiniz.

Santralinizi arayan numaralar otomatik olarak önceden belirlediğiniz İdear Santral rehberinize kayıt edebilirsiniz.

Asistan hizmeti ile sizi arayanları rehberinize kaydedebilir ve tekrar aradıklarında müşterinizin numarası yerine ad ve soyadını görebilirsiniz.

Müşterileriniz aradıklarında onları rehberinizde kayıtlı ad ve soyadları ile karşılayabilirsiniz.

Gelen ve giden aramalarda, üçüncü bir iç hat numarasını (dahili)  konuşmaya dahil edebilirsiniz.

İdear santral, Text to Speech (TTS) robotuyla veritabanınızdaki bilgileri müşterilerinize okuyabilir.Bu özellik için Custom (Özel API) hizmetinin aktif olması gerekmektedir.

Hesabınızdan Sesli Mesaj hizmetini kullanarak, hedef kitlenize anket yapabilir veya reklam yada kampanya sesli mesajını dinletebilirsiniz. Detaylı raporlama alabilirsiniz.

Rahatsız edilmek istemeyen dahili (operatör) kendini DND (Do Not Distrub) moduna alabilir. Dahililerin DND modundan dolayı meşgul olduğu arama raporlarında görüntülenebilmektedir.

Başka bir dahilinizin telefonu çalarken belirleyeceğiniz ön kod ile çağrıyı kendi dahilinize aktarabilir ve cevaplayabilirsiniz.

Santralinizi arayan numaralar otomatik olarak önceden belirlediğiniz İdear Santral rehberinize kayıt edebilirsiniz.

Asistan hizmeti ile sizi arayanları rehberinize kaydedebilir ve tekrar aradıklarında müşterinizin numarası yerine ad ve soyadını görebilirsiniz.

Müşterileriniz aradıklarında onları rehberinizde kayıtlı ad ve soyadları ile karşılayabilirsiniz.

Gelen ve giden aramalarda, üçüncü bir iç hat numarasını (dahili)  konuşmaya dahil edebilirsiniz.

İdear santral, Text to Speech (TTS) robotuyla veritabanınızdaki bilgileri müşterilerinize okuyabilir.Bu özellik için Custom (Özel API) hizmetinin aktif olması gerekmektedir.

Hesabınızdan Sesli Mesaj hizmetini kullanarak, hedef kitlenize anket yapabilir veya reklam yada kampanya sesli mesajını dinletebilirsiniz. Detaylı raporlama alabilirsiniz.

Santraliniz herhangi bir ek donanıma ihtiyaç duymadan eş zamanlı sınırsız çağrı karşılayabilir. Ayrıca Voip numaraları (0850, 0212, 0312 v.b. numara) üzerinden sınırsız çağrı alabilir, arama yapabilirsiniz.

Şirket personellerinizi santralinizin birer kullanıcısı olarak ayarlayabilir, her bir kullanıcıya özel işlemler yapabilirsiniz. Dahililer, kullanıcıların santral içinde kullanacakları iç hat numaralarıdır. Dış hat numaranız arandığında ilgili kişinin iç hat numarasını tuşlanarak bağlanmasını sağlayabilirsiniz.

İdear santral üzerinde kullandığınız numara bazında farklı senaryolar uygulayabilirsiniz.  444’lü numaralarınızı (FXO gateway cihazıyla) veya yurt dışı numaralarınızı da İdear santral üzerinden kullanabilirsiniz.

Kuyruk yönetimiyle; Gelen çağrılarınızı çeşitli dağıtım stratejileriyle kullanıcılara dağıtabilir, Kuyrukta bekleyenlere ortalama bekleme süresi/sırasını anons edebilir ve özel anonslar dinletebilirsiniz.

Çalma gruplarına, departman veya birimlerle ilişkili dahilileri tanımlayabilirsiniz. Sizi arayan müşterilerinizi, karşılama menüsünde departman veya birimler için yaptıkları tuşlamaları çalma gruplarına yönlendirebilirsiniz. Böylelikle müşterilerinizin ilgili birime en hızlı şekilde bağlanmalarını sağlamış olursunuz.

İdear santraliniz, kuyrukta bekleyenlere kuyruktaki sırası ve ortalama bekleme süresini anons edebilir. Yada süre ve sıra bildrimeden reklam yada tanıtım müzikleri dinletebilirsiniz

Elektrik ve internetin kesilmesi durumunda Santral’iniz gelen aramalarınızı karşılar, her kullanıcı için önceden tanımlanmış olan GSM numaralarına yönlendirir.Gelen bir çağrı, cep telefonu numarasına yönlendirildiğinde, yönlendirilen cep telefonuna arayan numara bilgisi SMS ile bildirilir.

İdear santral, kaçan çağrı servisi, sizi arayıp ulaşamayan numaraları e-posta ile size bildirir. İlgili kayıtları web arayüzünden de görüntüleyebilirsiniz.

Sabit Numaranız Dilerseniz Hem Cep'te, Hem Web'de

Dect

Telefon
Detaylı İncele
Sektöel Çözümler

Kobi Dostu Sektörel Santral Çözümleri

İdear AR-GE ekibinin sektörel ihtiyaçlara göre geliştirdiği teknolojik iletişim çözümleriyle tanışın. Klasik telekom şirketlerine ödediğiniz maliyetleri aşmadan proaktif bir iletişim sistemine sahip olmak çok kolay. Sektörünüze uygun çözümlerle maliyetinizi düşürüken başarınızı arttırabilirsiniz.

AR-GE

İnovatif, Yazılım ve Entegrasyon Hizmeti

APİ (Web Service) Desteği

İdear tarafından sağlanan tüm iletişim hizmetlerini (Bulut Santral, SMS, IVR) API entegrasyonu sayesinde geliştirdiğiniz özel yazılımlara entegre edebilirsiniz.

Hazır Entegrasyonlar

İdear Santral (Bulut Santral) sistemimiz çeşitli E-ticaret platformları, CRM yazılımları, Restaurant otomasyonları ve Google uygulamaları gibi çeşitli yazılımlarla entegredir.

Fiyatlandırma

İdear Bulut Santral Servisleri; kurumsal kullanıcıların iş yapış şekillerini kolaylaştıracak, prestij ve kolaylık sağlayacak, firmanızın müşterileriniz nezdinde kurumsal kimliğini destekleyecek ve sabit numaralarınız için, geleneksel telekom giderlerinizden daha ekonomik koşullarla, aylık ödemeli ve taahütsüz dijital bir santral hizmetidir..

Fiyatlandırma

İdear Bulut Santral Servisleri; kurumsal kullanıcıların iş yapış şekillerini kolaylaştıracak, prestij ve kolaylık sağlayacak, firmanızın müşterileriniz nezdinde kurumsal kimliğini destekleyecek ve sabit numaralarınız için, geleneksel telekom giderlerinizden daha ekonomik koşullarla, aylık ödemeli ve taahütsüz dijital bir santral hizmetidir..

İlgili Diğer Hizmetler

Telefon

Hattı
Detaylı İncele

Sekreter

Hizmeti
Detaylı İncele
Başvuru Formu

Bilgi Almak ve Başvuru İçin Biz Sizi Arayalım...